Για πρώτη φορά, η Πέγκυ Ζήνα σπάει τη σιωπή της σχετικά με το θέμα της εγκυμοσύνης, το οποίο τόσες φορές της έχουν χρεώσει, και παραδέχεται ότι ήρθε η ώρα να γίνει μια ευτυχισμένη μανούλα! «Ήρθε η ώρα να κάνω ένα παιδάκι. Δεν έχει χτυπήσει ακόμη το «καμπανάκι». Έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν ήθελα παιδάκι.Θα ακουγόταν άσχημο γιατί ένα παιδί είναι πάντα ευπρόσδεκτο και μεγάλη ευλογία. Όμως αυτή ήταν η αλήθεια. Επίσης ήθελα να έχω τακτοποιήσει τις δουλειές μου ώστε να έχω μια ήρεμη εγκυμοσύνη, και μετά όλο τον χρόνο για να απολαύσω το μωρό μας. Ήρθε λοιπόν η κατάλληλη στιγμή. Έτσι, εδώ και δυο μήνες πέταξα τα αντισυλληπτικά. Είναι θέμα χρόνου να μείνω έγκυος» δήλωσε η τραγουδίστρια ενώ συνέχισε: «Το θέμα μετά την εγκυμοσύνη δεν είναι να επιστρέψω όμορφη αλλά με έναν πολύ καλό δίσκο. Θέλω να κάνω σωστά βήματα ώστε το παιδί μου να είναι υπερήφανο για τη μαμά του όταν μεγαλώσει». Ποια είναι όμως η γνώμη της τραγουδίστριας για τις σημερινές stars; «Φυσικά και έχουμε stars σήμερα, αλλά δεν βάζω τον εαυτό μου μέσα. Εγώ είμαι μια λαϊκή τραγουδίστρια» δήλωσε η ίδια.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου