Ο Κωνσταντίνος Καζάκος και η Ιωάννα Μαρτζούκου, είναι ερωτευμένοι και το δείχνουν.«Για να πετύχει μια σχέση χρειάζεται να αφιερώνεις χρόνο στον άνθρωπό σου. Δεν μπορεί μια σχέση να είναι επιτυχημένη αν δεν έχεις δουλέψει πάνω σε αυτήν», λέει η Ιωάννα αλλά παραδέχεται: «Στη σχέση μας εγώ είμαι που ζηλεύω. Το παραδέχομαι. Δεν είναι ότι μου δίνει ο Κωνσταντίνος δικαιώματα ή μου κάνει κάτι. Απλά αυτό είναι στοιχείο του χαρακτήρα μου. Δεν είναι και τόσο κακό».Ο Κωνσταντίνος την κοιτάζει τρυφερά και χαμογελάει. «Είναι μερικά πράγματα στα οποία πρέπει να βάζεις προτεραιότητες. Αν πχ βάλεις πρώτα την καριέρα σου, θα χάσεις κάπου αλλού. Αν βάλεις τους φίλους σου, θα χάσεις κάτι άλλο. Το θέμα όμως είναι τι κερδίζεις», ξεκαθαρίζει ο Κ. Καζάκος.Το ζευγάρι θέλει να αποκτήσει παιδί αλλά όχι ακόμα, καθώς όπως λέει η Ιωάννα «απλώς θέλω να μείνουμε λίγο ακόμα οι δυο μας». Η πιο ωραία στιγμή της ημέρας είναι όταν μετά το τέλος των επαγγελματικών υποχρεώσεών τους , κάθονται στο τραπέζι για φαγητό. Άλλωστε όπως παραδέχεται ο Κωνσταντίνος, «είναι τόσο καλή μαγείρισσα, που είναι αμαρτία να μην φάμε στο σπίτι».Το ζευγάρι έχει στεγάσει τον έρωτά του στα Ιλίσια , στην ανακαινισμένη μεζονέτα , εκεί που ήταν το πατρικό του Κωνσταντίνου Καζάκου. Οι δυο τους απολαμβάνουν την κάθε στιγμή και ο μήνας του μέλιτος φαίνεται ότι θα κρατήσει για πάντα...



Πηγή: People

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου