Για ποιο λόγο πήρες μέρος στην Παταγονία;
Ο μόνος λόγος που πήρα μέρος στην Παταγονία ήταν η τηλεόραση, το έκανα καθαρά για τη διασημότητα. Το θεωρούσα άλλωστε ακατόρθωτο να πάρω μέρος σ’ ένα τέτοιο παιχνίδι επιβίωσης, δεν θα το έκανα για άλλο λόγο.
Ούτε για τα λεφτά;
Δεν με ενδιέφεραν οι 100.000 ευρώ. Το όνειρό μου είναι να κάνω τηλεόραση, να γίνω κι εγώ διάσημος σαν κι αυτούς που βλέπω στο γυαλί. Πέρασα από πολλά κάστινγκ –και στο Star και στον Alpha–, αλλά δεν έγινε τίποτα, με απέρριψαν. Στον Alpha μάλιστα συμμετείχα στο TV Stars Παρουσιάστε, αλλά ούτε κι εκεί έγινε κάτι. Από ένα σημείο και μετά, από τις πολλές αρνήσεις, βαρέθηκα και δεν ξαναπήγα σε κάστινγκ. Μόλις όμως είδα το σποτάκι του Mega για την Παταγονία, λέω «Οπ, εδώ είμαστε!». Έκανα την αίτηση και με πήραν. Για να είμαι ειλικρινής δεν το περίμενα, έπαθα σοκ μόλις με πήραν. Πιστεύω πως έπαιξε ρόλο και το επάγγελμά μου, το ότι είμαι σεφ, γιατί χρησίμευσα στην ομάδα μου, στις «Αλεπούδες».

Ποια είναι τα πρότυπά σου από την τηλεόραση;

Ε, η Ρούλα φυσικά –με τα υπέροχα shows που έκανε– και η Ελένη Μενεγάκη. Η Ελένη είναι θεά. Μ’ αρέσει γιατί είναι πολύ ευχάριστος τύπος, όταν γελάει βγαίνει μέσα από την καρδιά της, μου μεταδίδει θετική ενέργεια και χαρά. Και να σου πω κάτι; Αυτό το έχω κι εγώ. Έχουμε πολλά κοινά και με την Ελένη και με τη Ρούλα. Είμαι το ίδιο ευχάριστος, άμεσος και επικοινωνιακός. Το ’χω, ρε παιδί μου! Αφού να φανταστείς ότι μου το λένε και οι φίλοι μου: «Ρε συ, πρέπει να βγεις στην τηλεόραση, τα λες τόσο ωραία, μας κάνεις και γελάμε, είσαι πολύ νούμερο, οπότε βγες να τα πεις». Νομίζω πως αυτό φάνηκε και στο παιχνίδι, ήμουν ο πιο «γελοίος», έκανα πολλά αστεία. Άλλο ένα κοινό που έχω με τη Μενεγάκη είναι το βροντερό γέλιο, γελάω και ακούγομαι παντού. Θα ήθελα να κάνω την καριέρα της Ελένης. Είναι το νούμερο ένα, τέλος.
Περισσότερα στο DownTown που κυκλοφορεί.yupi.gr

1 σχόλια: