Το ολοκαίνουριο videoclip του συγκροτήματος Μέλισσες για το νέο single τους, "Επικίνδυνα Φιλιά (The Key Remix)", σε σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Ρήγου - lyrics - stixoi
- δειτε το video

Επικίνδυνα φιλιά

Στίχοι: Μέλισσες
Μουσική: Μέλισσες
Μέλισσες


Ένοχα
μάτια που κοιτούν
πάνω σου
ξανά θα βυθιστώ.

Μια φωνή δυνατή
διώχνει τη λογική
το μυαλό γίνεται θολό
ψάχνω μία αφορμή
στο δικό σου κορμί να χαθώ.

Άλλη μια βραδιά
σε δωμάτια σκοτεινά
σου λέω δώσε μου ξανά
επικίνδυνα φιλιά.

Μωρό μου,
άλλη μια βραδιά
σε δωμάτια σκοτεινά
σου λέω δώσε μου ξανά
επικίνδυνα φιλιά.

Ένοχα
χείλη που φιλούν
δυο καρδιές
που δυνατά χτυπούν.

Μια φωνή δυνατή
διώχνει τη λογική
το μυαλό γίνεται θολό
ψάχνω μία αφορμή
στο δικό σου κορμί να χαθώ.

Άλλη μια βραδιά
σε δωμάτια σκοτεινά
σου λέω δώσε μου ξανά
επικίνδυνα φιλιά.

Μωρό μου,
άλλη μια βραδιά
σε δωμάτια σκοτεινά
σου λέω δώσε μου ξανά
επικίνδυνα φιλιά.

Μου λες δεν είναι σωστό
μα πώς ν' αντισταθώ
χορεύουμε κι οι δυο
με της καρδιάς μας το ρυθμό.

Άλλη μια βραδιά
σε δωμάτια σκοτεινά
σου λέω δώσε μου ξανά
επικίνδυνα φιλιά.

Μωρό μου,
άλλη μια βραδιά
σε δωμάτια σκοτεινά
σου λέω δώσε μου ξανά
επικίνδυνα φιλιά.


Μέλισσες Επικίνδυνα Φιλιά (The Key Remix)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου