Το τελεύταιο τέτοιο απόσπασμα που συγκέντρωσε την προσοχή μας αφορά την «πλήρη απαγόρευση της εμπορικής επικοινωνίας των τυχερών και ψυχαγωγικών παιχνιδιών μέχρι να θεσπιστεί και να συνταχθεί κώδικας συμπεριφοράς και διαφήμισης τυχερών παιχνιδιών». Με άλλα λόγια, απαγορεύει τη διαφήμιση –αλλά και το διαδικτυακό στοίχημα σε ιστοσελίδες με την κατάληξη .gr. Να θυμίσουμε ότι δεν πρόκειται για ριξηκέλευθη ιδέα της ελληνικής κυβέρνησης, αφού κάτι παρόμοιο είχε εφαρμοστεί και στη Γαλλία, στο άνοιγμα του διαγωνισμού για την παραχώρηση των αδειών. Μάλιστα, όποια εταιρία δεν τηρούσε την απαγόρευση αυτή, αποκλειόταν από το διαγωνισμό.Δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς όμως τι είδους προβλήματα δημιουργεί αυτό στην ελληνική αγορά, δεδομένου του μεγέθους των ονομάτων που εμπλέκονται (σε πολλές περιπτώσει ταυτόχρονα) στις εταιρίες παροχής διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών και στα ΜΜΕ.Αντιγράφουμε από το σχετικό άρθρο της Ελευθεροτυπίας: Σε ό,τι αφορά ειδικότερα την εμπορική επικοινωνία, θα υπόκεινται σε περιορισμούς. Το άρθρο 23 του υπό ψήφιση νομοσχεδίου λέει ότι «το περιεχόμενο των κάθε είδους εμπορικών επικοινωνιών πρέπει να είναι σύμφωνο με τις αρχές και τη δεοντολογία που καθιερώνει ο Κώδικας Συμπεριφοράς και Διαφήμισης Τυχερών Παιχνιδιών, ο οποίος θα θεσπίζεται από την Επιτροπή Εποπτείας Παιγνίων (ΕΕΠ) και σε κάθε περίπτωση να μην προτρέπει στη συμμετοχή σε παιχνίδια ή στοιχήματα».
Μαρία Ρογδάκη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου