Βίκυ Χατζηβασιλείου: «Δεν δίνω πια σημασία στις κακόπιστες κριτικές. Το έχω ξαναπεί, η επιτυχία ενοχλεί κάποιους. Είναι λογικό. Είναι ανθρώπινα τα συναισθήματα της ζήλιας και του φθόνου. Όταν ένας άνθρωπος έχει προχωρήσει με επιτυχία στη ζωή ή στη δουλειά του και ξεχωρίζει, θυμίζει στους άλλους ότι βρίσκονται στη μετριότητα», λέει χαρακτηριστικά η γνωστή παρουσιάστρια.
Γιατί δεν συγκαταλέγεται και το όνομα της Βίκυς Χατζηβασιλείου, όπως της Ελένης Μενεγάκη και του Λάκη Λαζόπουλου, στα “δυνατά χαρτιά” του Alpha; «Το “Πάμε Πακέτο”, ανήκει στα δυνατά χαρτιά του καναλιού. Το ότι η εκπομπή φέτος είναι δίωρη το αποδεικνύει. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιοι που λένε ότι η εκπομπή μου θα κοπεί. Δεν μπορώ να ασχολούμαι με τους κάποιους. Καθένας έχει τη γνώμη του».
Ισχυρίζεται επίσης ότι δεν την ενοχλεί όταν βρίσκεται στο στόχαστρο, και αναφέρει: «Ότι κι αν κάνεις στην Ελλάδα, θα τα ακούσεις. Θα κάνεις κάτι καλά, θα κάνεις κάτι λάθος, θα τα ακούσεις. Άρα το παίρνεις απόφαση και πορεύεσαι, δεν μπορείς να κάνεις διαφορετικά. Έχω μια ζωή και θα τη ζήσω όπως γουστάρω εγώ! Δεν έχω ενοχλήσει ποτέ κανέναν. Αν τους ενοχλεί που με ό,τι καταπιάνομαι το κάνω σωστά και με καλά αποτελέσματα, ας το ξεπεράσουν».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου