Η επόμενη Heidi Klum φαίνεται πως έχει στόχο να γίνει η Rihanna, η οποία συμφώνησε να αναλάβει την εκτέλεση της παραγωγής μίας νέας σειράς reality μόδας, που θα αναζητά τον επόμενο σχεδιαστή-σταρ της Βρετανίας. Εκτός από την παραγωγή, η 23χρονη σταρ θα αναλάβει και την παρουσίαση του show, μαζί με την τραγουδίστρια του συγκροτήματος Girls Aloud, Nicola Roberts.
"Πάντα αγαπούσα πολύ τη μόδα", δήλωσε η Rihanna. "Είναι μία συνεχής πηγή έμπνευσης στη ζωή μου, και είναι ο βασικός λόγος που έχω εξελιχθεί όπως έχω εξελιχθεί ως άνθρωπος και καλλιτέχνης. Είμαι πολύ τυχερή που έχω συνεργαστεί με υπέροχους σχεδιαστές και στυλίστες, κατά τη διάρκεια της καριέρας μου. Είμαι ενθουσιασμένη που θα ακολουθήσω το ταξίδι των διαγωνιζομένων μας και θα δω πώς η μοναδικότητα του καθενός επηρεάζει τις προσπάθειές του στη διάρκεια του σόου".
Μέσα σε 10 εβδομάδες, οι διαγωνιζόμενοι σχεδιαστές θα δημιουργούν σύνολα για διάφορους μουσικούς αλλά και σταρ. Ο νικητής θα σχεδιάσει το σύνολο που θα φορέσει στη σκηνή του Hyde Park η Rihanna, στη συναυλία που θα δώσει τον Ιούλιο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου