Ετοιμάζει δυναμική επιστροφή στην τηλεόραση και τι καλύτερο από μία με μαγιό για να έρθει στο προσκήνιο.Ο λόγος για την Αμερικανίδα τηλεπερσόνα Heidi Montag η οποία φόρεσε το  μπικίνι της  και πόζαρε με νάζι στον φωτογραφικό φακό.Η 26χρονη Heidi έχει ένα κορμί που αξίζει 30.000 δολάρια αφού τόσα δαπάνησε για να το αποκτήσει. Υποβλήθηκε σε περισσότερες από 10 πλαστικές εγχειρήσεις προκειμένου να μεταμορφώσει τον εαυτό της. Αύξηση στήθους, πλαστική στη μύτη, λιποαναρροφήσεις σε πηγούνι, μηρούς και κοιλιά είναι μερικές μόνο από τις εγχειρήσεις στις οποίες προχώρησε η Heidi.Σε πρόσφατες δηλώσεις της αποκάλυψε πως πλέον πιστεύει ότι όλες αυτές οι επεμβάσεις ήταν ένα τεράστιο λάθος.«Τώρα προτεραιότητές μου είναι η οικογένειά μου και όχι η δόξα και τα λεφτά. Είμαι ευγνώμων για όσα έχω αποκτήσει αλλά δεν είμαι διατεθειμένη να κάνω τα ίδια λάθη και να προσπαθώ να αποδείξω κάτι που δεν είμαι».
newsbeast-gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου