Η τραγουδίστρια είναι στις ομορφιές της μετά τη γέννηση των διδύμων, ενώ και το σώμα της έχει ξαναβρεί τη φόρμα του τόσο, που δε διστάζει να φορέσει αυτό το αποκαλυτπικό μίνι φόρεμα...
Hot ήταν όμως και χθες στην βραδιά του ελληνικού τελικού της Eurovision.Η Καλομοίρα φωτογραφήθηκε για το νέο τεύχος του περιοδικού «ΕΓΩ! Weekly» και μίλησε για τα κιλά που έχασε μετά την εγκυμοσύνη της, ενώ δεν δίστασε να εκφράσει τη δυσαρέσκειά της για κάποια γεγονότα που έγιναν την εποχή που ασχολούνταν ενεργά με το τραγούδι στην Ελλάδα. Πόσο άλλαξε η ζωή της τα τελευταία χρόνια, που απουσίασε από την Ελλάδα; Η 29χρονη τραγουδίστρια είπε: «Όλα στη ζωή τα βλέπω ως μαθήματα, που με κάνουν πιο δυνατή και έμπειρη. Μέσα από τον πόνο αποκτάς δύναμη κι ανακαλύπτεις τον εαυτό σου. Πλέον έχουν περάσει αρκετά χρόνια από την Eurovision, έχω γίνει μητέρα, έχουν αλλάξει πολλά πράγματα στην ζωή μου και αισθάνομαι ότι απέκτησα δύναμη μέσα από αυτό το τόσο όμορφο ταξίδι. Η Ελλάδα για μένα ήταν τεράστιο σχολείο». Ποιες ήταν οι δυσκολίες που αντιμετώπισε κατά την παραμονή της στην Ελλάδα; Η Καλομοίρα ξεκαθάρισε: «Ωρίμασα ως καλλιτέχνης. Από τις εμπειρίες μου και κυρίως από το ότι ήμουν μόνη, απέκτησα σθένος ψυχής. Έκλαψα πολλές φορές. Οι Έλληνες μου έδωσαν αγάπη και υποστήριξη», ενώ δεν δίστασε να αφήσει υπαινιγμούς πως έπεσε θύμα εκμετάλλευσης από κάποιους ανθρώπους στην Ελλάδα: «Οι άνθρωποι της σόουμπιζ είναι πιο σκληροί και αναγκάζεσαι να μεγαλώσεις γρήγορά. Δύσκολα καταλαβαίνεις πόσοι είναι οι άνθρωποι που βρίσκονται πραγματικά γύρω σου».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου