​klemmena oneira - Τα Κλεμμένα Όνειρα συνεχίζουν από Οκτώβριο;
Δεν πήραμε το πράσινο φως, διότι δεν υπήρχε χρηματοδότηση. Ενώ είχαν γίνει συζητήσεις προκειμένου να συνεχίσει η σειρά και τη νέα σεζόν στο Mega, μου ανακοινώθηκε πριν λίγο καιρό ότι δεν προχωράμε τελικά, γιατί υπάρχουν δυσεπίλυτα οικονομικά προβλήματα με την παραγωγή. Είχα ήδη γράψει όλη τη συνέχεια των «Κλεμμένων Ονείρων» 150 επεισόδια συνολικά, ωστόσο η σειρά θα τελειώσει οριστικά φέτος το καλοκαίρι. Πάντως μέχρι στιγμής είμαστε όλοι οι συντελεστές πληρωμένοι στην ώρα μας.
Ποιο θα είναι το φινάλε της σειράς;
Το τέλος το ξέρω μόνο εγώ και το κρατάω επτασφράγιστο μυστικό. Σε όλες τις σειρές που έχω γράψει και έχω σκηνοθετήσει το φινάλε το σκεφτόμασταν μαζί με τους συνεργάτες μου. Αυτή τη φορά θα αποφασίσω μόνος μου, κεκλεισμένων των θυρών. Αυτό που μπορώ να αποκαλύψω είναι ότι ο «Μαλτέζος» (Αλέξανδρος Σταύρου) επανέρχεται στο προσκήνιο και η σειρά θα έχει ένα τέλος ανατρεπτικό, καμία σχέση με ό, τι περιμένουν οι τηλεθεατές να συμβεί.


span style="font-size: large;">
Πατηστε στο λινκ περιμενετε 3 δευτερολεπτα και μετα πατηστε
πανω δεξια στην οθονη στη λεξη skip ad για να δειτε τα video

ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ

ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΖΕΙ TA VIDEO,
ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ!

KLEMMENA ONEIRA EPEISODIO 399 VIDEO
KLEMMENA ONEIRA EPEISODIO 400 VIDEO
KLEMMENA ONEIRA EPEISODIO 401 VIDEO
KLEMMENA ONEIRA EPEISODIO 402 VIDEO
KLEMMENA ONEIRA EPEISODIO 403 VIDEO
KLEMMENA ONEIRA EPEISODIO 404 VIDEO
KLEMMENA ONEIRA EPEISODIO 405 VIDEO
KLEMMENA ONEIRA EPEISODIO 406 VIDEO
KLEMMENA ONEIRA EPEISODIO 407 VIDEO
KLEMMENA ONEIRA EPEISODIO 408 VIDEO

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου