YFSF: Τα καρφιά του Ζαχαράτου και η απάντηση της Βόσσου.Ο Τάκης Ζαχαράτος όταν κλήθηκε να σχολιάσει τη μεταμφίεση των Σοφίας Κουρτίδου-Άρη Πλασκασοβίτη μεταξύ άλλων τους είπε: «Εύχομαι να έχετε τα μάτια σας ανοιχτά γιατί έχετε πολύ ταλέντο και να κάνετε τραγουδιστική καριέρα στο χώρο σας. Γιατί δυστυχώς βλέπουμε και κάποιες καραβοτσακισμένες καριέρες να κάνουνε καριέρες σε μεσημεριανά και δεν το θέλω για εσάς».

Όλοι νόμιζαν πως η αιχμηρή ατάκα του πήγαινε στην Σοφία Βόσσου και γι’ αυτό το λόγο η κάμερα του «Happy Day» τη συνάντησε. Η τραγουδίστρια σχολίασε τα όσα είπε ο κριτής λέγοντας:«Εγώ είπα κάποια πράγματα, αυτά που είπα, τα μετέφρασαν κάποιοι διαφορετικά, δεν πειράζει, τηλεόραση είναι αυτή για να ζουν και οι εκπομπές. Τι να κάνουμε… όλα καλά».

Επίσης η Μαρία Μπεκατώρου λίγο πριν την ανακοίνωση του μεγάλου νικητή του YFSF, πλησίασε τα μέλη της κριτικής επιτροπής και τους ζήτησε να κάνουν έναν απολογισμό για όλα όσα έζησαν τη φετινή χρονιά.

Η Μπέσσυ Μάλφα, ο Αλέξανδρος Ρήγας και η Κατερίνα Γκαγκάκη μίλησαν με πολύ θετικά σχόλια για το σόου ενώ ο Τάκης Ζαχαράτος εξομολογήθηκε: «Έχω ανάμεικτα συναισθήματα. Ήταν η πρώτη φορά που μπήκα στη θέση του κριτή, που δεν μου είναι και ευχάριστη για διαφόρους λόγους. Όμως για ένα πράγμα που είμαι υπερήφανος και τρομερά ανακουφισμένος τα βράδια στο σπίτι μου, είναι ότι όσες φορές ψήφισα, ψήφισα όπως ο κόσμος και αυτό μου δίνει μεγάλη ανακούφιση και με κάνει να αισθάνομαι πολύ ωραία. Δεν μπορώ να πω ότι καταχάρηκα».

Δείτε τα σχόλια του Τάκη Ζαχαράτου, αλλά και την απάντηση της Σοφίας Βόσσου VIDEO

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου