Πωλήσεις Καταναλωτικών Αγαθών (Εγγυήσεις, Service, οδηγίες χρήσεως, κλπ)...
Αγόρασα ένα κινητό και παρουσίασε πρόβλημα την επόμενη ημέρα. Το κατάστημα με έστειλε στο service της κατασκευάστριας εταιρείας. Από εκεί με ειδοποίησαν πως το κινητό μου επισκευάστηκε. Το παρέλαβα όμως στη συνέχεια διαπίστωσα πως το πρόβλημα που είχε παραμένει. Ο προμηθευτής κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης υποχρεούται να προβεί σε επισκευή, διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς επιπλέον κόστος (ά. 5 του ν. 2251/1994). Μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Ειδικά πάντως έναντι του πωλητή έχετε και τα δικαιώματά σας από τη σύμβαση πώλησης (άρθρα 540 επ. Αστικού Κώδικα) και μπορείτε να αξιώσετε διόρθωση, αντικατάσταση, αποζημίωση ή να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, δηλαδή να επιστρέψετε το προϊόν και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας, εντός δύο ετών από την αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Γενική Γραμματεία Καταναλωτή: info@efpolis.gr 1520 Πλ. Κάνιγγος, 10181 Αθήνα

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου